Vårmössor

Det skriv lite numera!
Sys desto mer!
Har sytt sittdynor, bältesskydd och vårmössor de senaste dagarna.
I min stilla ro trodde jag våren var på väg, men tji fick jag!
Kylan slog till igen och vinermössorna får fint åka med på barnen en stund till, tur de finns lite att byta med ;)
För er som saknar snygga mössor har jag fortfarande några på lager ;)
 
Om inte annat så beställs det vårmössor nu och det är kul! Dottern har fått sin vårmössa klar reda,sonen kör nog på sin bilmössa ett tag till, om jag inte kan hitta något annat fräsigt tyg, men det mesta skall såklart vara i spindelmannen nu för lilleman!
 
Kika gärna in mer på Skitungar på facebook för att hålla reda på vad jag har för mig =)
 
 
Lite olika mössor som skickats iväg =)
 
Tycker mössorna med svart botten och rosa siffror är riktigt fräsiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0