Maskinen flyttar in

Hejsan hejsan, har varit mkt dålig på att skriva och uppdatera er om alla fina skapelser jag hunnit sy och skicka iväg!
Har fått in en ny symaskin i huset så nu går det undan här och det är sp himla kul att sy och skapa nya kreationer och kläder främst!
 
Håll utkik på Facebook där har många nya bilder kommit upp på saker jag sytt (Skitungar)
Kommer fortsätta ta beställningar här via bloggen så hemsidan kommer omstruktureras en hel del och bli lättare att förstå sig på, mm.
 
För tillfälllet har jag precis avslutat denna beställning
 
 
Ett nyfött set i stl 56 till en liten pojke.
 
Babymössa: 60kr
Body:150kr
Haremsbyxa: 130kr
 
Superfint tyg! Nästa beställning är op babymössor, bodysar och vuxenmössor faktiskt, Ska göra en lite annorlunda vuxenmössa =)
Nytt tyg är på väg hem för att ro beställningen i land!
Kanske jag hinner sy den där pyjamasen till dottern innan tyget anländer i brevlådan ;)
 
Också två set till fydödda bebisar i stl 56 som skickades iväg idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0