Julspecial

Marknaden i helgen gick riktigt bra, fick till och med sy halva natten till söndagen då det var stor åtgång på dregglisar och mössor! Kallt var det som bara den på söndagen -20 när det var som kyligast!
Mitt bord på marknaden.
 
 
Dessa underbara dregglisar finns för omgående leverans 40kr/st eller 3st för 100kr!
 
 
Fleecefodrade mössor som kan beställas, till vänster barn stl , till höger vuxen stl med undantag för den längt fram som är till bebis.
 
Jag har just nu en julkampanj på hemsidan, beställer du skor får du 20% rabatt, ange koden: JULSPEC
 
Kom ihåg att beställa i tid om ni vill hinna få innan jul!
Och vill du ge bort en present till någon som bor långt bort, så fixar jag även det. För bara 10kr extra slår jag in dina beställda varor och skickar till valfi adress!
 
Ta hand om er i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0