Beställningar efter jul

 
 
God fortsättning på er allihoppa!
Hoppas alla har haft en underbart trevlig jul fylld med kärlek värme och massa god julmat. Själv hade jag en förtrollande jul full med släktingar, ungar och en översvämmad julgran med paket som tomten lämnat på natten!
 
Min 3-åring och jag satte ut gröt till tomten på trappen kvällen innan julafton och att se glädjen i sonens ögon när han på julaftonsmorgon fått ett paket i sin julstrumpa och såg alla paketen under granen var obetalbar! Kärlek och glädje, ens mammahjärta smälter när man ser hur glada ens barn blir!
 
Julafton innebar god mat och tomten kom till och med på besök hem till oss, självklart innehöll många av paketen hemsydda saker!
 
Några av julklapparna som jag gav bort i år =)
Mössor med tryck, ett klädset med bilar, en tunika till en liten tjej med stl 68, blidde lite dregglisar också.
 
 
 
Igår kom symaskinen fram igen efter lite julledighet, och jag tog tag i en beställning som skall vara klar egentligen i januari men jag kunde inte hålla mig! Dessa supersöta mössor och tillhörande bodys ligger och väntar på att bli bandkantade och färdigsydda idag!
 
Kom ju hem med en godispåse med tyg igår och dessa ugglor är redan slut ;) (Tur man kan ta hem mer!)
Populärt med ugglor just nu, och de är ju för härliga. 
 
Skall ta tag i dagen och finna lite sytid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0